مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 10:472019-12-14سياسي

فراخوان گسترده انتخاباتی لیدر های اصلاحات!


محمدجواد امیدی؛ * پس از گذشت 6 سال از از نتیجه تکرار رییس دولت اصلاحات، که منجر به وقایع کنونی در سیاست خارجی و داخلی کشور شد مجددا زمزمه هایی دوگانه و مشکوک حول انتخابات مطرح شده است که لازم است مورد توجه امت بصیر ایران اسلامی قرار بگیرد.

- سبک فراخوان برای حضور در انتخابات از سوی برخی سران اصلاحات، بعد از کلی تهدید به عدم حضور در انتخابات آتی و بیان کلماتی همچون انتخابات آزاد معنایی جز ایجاد هزینه برای نظام هیچ معنای دیگری ندارد.

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو- محمدجواد امیدی؛ * پس از گذشت 6 سال از از نتیجه تکرار رییس دولت اصلاحات، که منجر به وقایع کنونی در سیاست خارجی و داخلی کشور شد مجددا زمزمه هایی دوگانه و مشکوک حول انتخابات مطرح شده است که لازم است مورد توجه امت بصیر ایران اسلامی قرار بگیرد.

اخیرا رییس دولت اصلاحات با فراخوانی گسترده از لیدر های اصلاحات در سراسر کشور خواسته است تا در انتخابات یازدهم مجلس شورای اسلامی حضور گسترده داشته باشند.

این مسئله از این نگاه که شرکت کردن احزاب مختلف در انتخابات موجب حضور گسترده مردم در این امر مهم خواهد شد و پویایی و نشاط را در انتخابات به ارمغان می آورد در ظاهر، خوب است، اما ثبت نام برخی افراد سابقه دار که خود از رد صلاحیتشان اطمینان دارند و یا در قانون حائز شرایط قانونی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان گسترده انتخاباتی لیدر های اصلاحات!

فراخوان گسترده انتخاباتی لیدر های اصلاحات!