مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 10:372019-12-14سياسي

دستورالعمل گردشگری طبیعی تدوین شد


رییس پژوهشگاه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از تدوین دستور العمل بهره برداری از میراث طبیعی در بخش گردشگری طبیعی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ، آقای بهروز عمرانی در همایش هفته پژوهش که با حضور وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، استاندار و نماینده خراسان جنوبی و کارشناسان در سالن اجتماعات حوزه اسلامی برگزار شد با اشاره به این که دشت لوت و جنگل های هیرکانی پارسال ثبت میراث طبیعی حیاتی شده است افزود: با تلاش پژوهشگران دستور العمل بهره برداری از این عرصه های طبیعی به منظور رعایت حفظ میراث طبیعی برای گردشگری و فعالان این عرصه تدوین و بزودی اجرایی خواهد شد.

وی همچنین از ثبت 270 رکورد در بخش هنر های دستی و استادکاران خبر داد و گفت: به منظور حفظ و احیای هنر های دستی علاوه بر ثبت مشخصات هنر ها در سامانه اطلاعاتی، کارگاه های آموزشی به منظور احیای هنر ها و صنایع دستی در بیشتر استان های کشور برگزار شده است.

رییس پژوهشگاه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی افزود: با توجه به بحران خشکسالی در مناطق شرقی کشور و وابستگی اقتصاد روستاییان به کشاورزی مطالعات کاربردی به منظور هدایت اقتصاد روستاییان این مناطق به سمت هنر های دستی گردشگری اجرا شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستورالعمل گردشگری طبیعی تدوین شد

دستورالعمل گردشگری طبیعی تدوین شد