مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 10:302019-12-14سياسي

فرمایشات مقام معظم رهبری در حوادث اخیر حکیمانه بود


فرمایشات مقام معظم رهبری بسیار حکیمانه بود و سبب آرام شدن کشور و جدا شدن صف مردم از اغتشاشگران شد.

- ، فرمانده نیروی انتظامی در نشست تخصصی روسای پلیس امنیت عمومی سراسر کشور به فرمایش های مقام معظم رهبری در حوادث اخیر اشاره کرد و گفت: فرمایشات ایشان بسیار حکیمانه بود و سبب آرام شدن کشور و جدا شدن صف مردم از اغتشاشگران شد.

سردار حسین اشتری افزود: نیروی انتظامی از همان ساعات اولیه با تمامی ظرفیت های خود در صحنه حاضر شد و با آمادگی صد درصدی توانست حوادث را کنترل کند.

وی با بیان اینکه یگان های ویژه از آماده ترین نیرو ها در صحنه های عملیاتی هستند، عنوان کرد: این یگان از همان ساعات اولیه وارد میدان شد و به خوبی فتنه اخیر را مدیریت کرد.

سردار اشتری به فرمایش های مقام معظم رهبری در روز یکشنبه به دنبال حوادث اخیر اشاره کرد و گفت: فرمایش های معظم له بسیار تأثیرگذار و همچون آبی بر روی آتش بود به طوری که با سخنرانی ایشان، مردم به سرعت صف خود را از اغتشاشگران جدا کردند.

عالی ترین مقام انتظامی کشور با بیان اینکه آمریکا، اسراییل، منافقان و سلطنت طلبان در فتنه اخیر هجمه های بسیاری را بر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وارد کردند، گفت: دشمنان در این حوادث خسارت بسیاری بر اموال عمومی وارد کردند و طرح کشته سازی را پیش گرفتند چرا که در دل آن ها امی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمایشات مقام معظم رهبری در حوادث اخیر حکیمانه بود

فرمایشات مقام معظم رهبری در حوادث اخیر حکیمانه بود