مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 10:212019-12-14فرهنگي

«فردای شب» در کارگاه نمایش به صحنه می رود


اولین اثر تولیدی «رویدادهای اجرایی – پژوهشی کارگاه نمایش» مجموعه تئاتر شهر که بر پایه فراخوانی در تابستان سال جاری آغاز شده بود از یکشنبه 24 آذر روی صحنه می رود.

- اولین اثر تولیدی رویدادهای اجرایی – پژوهشی کارگاه نمایش مجموعه تئاتر شهر که بر پایه فراخوانی در تابستان سال جاری آغاز شده بود از یکشنبه 24 آذر روی صحنه می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دفتر ارتباطات، آموزش و پژوهش مجموعه تئاتر شهر، نخستین اثر تولیدی پروژه رویدادهای اجرایی – پژوهشی کارگاه نمایش از روز یکشنبه 24 آذر ماه ساعت 18 با اجرای نمایش فردای شب به کارگردانی جواد اسفندیاری روی صحنه می رود.

امین عظیمی مدیر ارتباطات، آموزش و پژوهش مجموعه تئاترشهر در این رابطه گفت: بر مبنای فراخوان منتشر شده در تابستان 1398 بالغ بر 100 درخواست و طرح اجرایی به تئاتر شهر ارسال شد و پس از بررسی و تحلیل کارشناسانه این درخواست ها توسط هاجر سعیدی نژاد، بنده و عباس اقسامی، در نهایت 25 طرح/اجرا پذیرفته شد.

پس از آن از ابتدای پاییز روند تولید گفت و گویی میان گروه ها و دفتر ارتباطات، آموزش و پژوهش ادامه داشته است که نخستین ثمره آن که در این فرآیند از مشاوره رضا سرور هم کمک گرفته شد فردای شب نوشته و کار جواد اسفندیاری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«فردای شب» در کارگاه نمایش به صحنه می رود

«فردای شب» در کارگاه نمایش به صحنه می رود