مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 10:202019-12-14حوادث

عوامل اصلی اغتشاشات ساوجبلاغ دستگیر شدند


عوامل اصلی اغتشاشات در منطقه مهدی آباد در شهرستان ساوجبلاغ در این استان دستگیر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، عباسعلی محمدیان افزود: به دنبال آشوب هایی که عده ای از اراذل و اوباش با هدایت شبکه های معاند به بهانه افزایش قیمت بنزین ایجاد کردند و باعث به آتش کشیده شدن اموال عمومی در مناطق مختلف استان البرز به ویژه منطقه مهدی آباد شهرستان ساوجبلاغ شدند، موضوع شناسایی و دستگیری این افراد در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام کارهای اطلاعاتی گسترده و با به کارگیری اقدامات پلیسی شناسایی عوامل اصلی اغتشاشات و آسیب زدن به اموال عمومی شناسایی شدند و با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه وارد مخفیگاه نامبردگان شده و 8 نفر از آن ها را دستگیر و به پلیس امنیت عمومی شهرستان ساوجبلاغ منتقل کردند.

محمدیان ادامه داد: متهمان در بازجویی ها، چاره ای جز اعتراف نداشتند و به آتش زدن ماشین آتش نشانی و ایستگاه پلیس در منطقه مهدی آباد اقرار کردند.

فرمانده انتظامی استان البرز خاطرنشان کرد: دستگیری عوامل اصلی اغتشاشات اخیر ادامه دارد و در اخبار بعدی به اطلاع مردم شریف استان البرز خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عوامل اصلی اغتشاشات ساوجبلاغ دستگیر شدند

عوامل اصلی اغتشاشات ساوجبلاغ دستگیر شدند