مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 09:502019-12-14حوادث

دستگیری باند فیشینگ با بیش از یک هزار و 200 قربانی در زنجان


رییس پلیس فتای استان زنجان از شناسایی و دستگیری فیشینگ کاران حرفه ای خبر داد و گفت: این باند با بیش از یک هزار و 200 قربانی در دام افتاد.

- محمدعلی آدینه لو امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در پی وصول پرونده ای با موضوع کلاهبرداری سایبری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا استان قرار گرفت.

رییس پلیس فتای استان زنجان افزود: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد، متهمان در شبکه های اجتماعی، با طراحی ربات های جعلی ماهواره جیبی، صیغه یابی، شارژ ایرانسل و اینترنت برای فعال سازی امکانات آن، شاکی را به یکی از درگاه های بانکی هدایت و با وارد کردن اطلاعات کارت بانکی با پیغام خطا مواجه شده و پس از گذشت چند روز متوجه برداشت هایی از حساب بانکی شده است.

وی گفت: با اقدامات فنی و شگرد های خاص پلیسی متهمان در یکی از استان های همجوار مورد شناسایی قرار گرفتند و با هماهنگی قضایی تیمی از کارآگاهان این پلیس با مراجعه به مخفیگاه متهمان در یک خانه تیمی 6 نفر دستگیر و همه ابزارهای دیجیتالی آنها توقیف شد.

  ادینه لو افزود: این متهمین با طراحی و انتشار اپلیکیشن ها و لینک های جعلی مربوط به ماهواره جیبی، صیغه یاب، شارژ ایرانسل و شارژ اینترنت در شبکه های اجتماعی به حساب بیش از یک هزار و 200 نفر در سراسر کشور دسترسی پیدا کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری باند فیشینگ با بیش از یک هزار و 200 قربانی در زنجان

دستگیری باند فیشینگ با بیش از یک هزار و 200 قربانی در زنجان