مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 09:382019-12-14اقتصادي

5.2 میلیارد تن ذخیره زمین شناسی در استان سمنان وجود دارد


رییس سازمان صمت استان سمنان بابیان اینکه رتبه استان به لحاظ برخورداری از ذخایر غنی و متنوع معدنی در کشور مطلوب است، گفت: 5.

2 میلیارد تن ذخیره زمین شناسی در این استان وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهروز اسودی ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی سالن جلسات صمت سمنان بابیان اینکه 5.

2 میلیارد تن ذخیره زمین شناسی در استان سمنان وجود دارد، ابراز داشت: به لحاظ تعداد معادن رتبه پنجم و از نظر میزان استخراج رتبه ششم کشوری متعلق به استان سمنان است.

وی بابیان اینکه 609 معدن فعال در استان سمنان وجود دارد، افزود: از این تعداد 340 واحد به صورت فصلی و 257 واحد نیز تمام فصل کار می کنند و 12 واحد نیز در حال تجهیز هستند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان بابیان اینکه از تعداد معادن 84 واحد در بخش فلزی، 225 واحد در بخش غیر فلزی، 18 واحد در بخش سنگهای تزیینی و 282 واحد نیز در بخش مصالح ساختمانی فعالیت می کنند، ابراز داشت: این استان به لحاظ تعداد پرسنل شاغل در معادن نیز رتبه ششم کشور را به خود اختصاص داده است.

اسودی بابیان اینکه 609 فقره پروانه بهره برداری در استان سمنان صادرشده است، تصریح کرد: علاوه بر موارد زمین شناختی بیش از 550 میلیون تن ذخیره قطعی معدنی نیز در استان سمنان وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5.2 میلیارد تن ذخیره زمین شناسی در استان سمنان وجود دارد

5.2 میلیارد تن ذخیره زمین شناسی در استان سمنان وجود دارد