مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 09:302019-12-14سياسي

احراز هویت رای دهندگان به صورت الکترونیکی


سخنگوی ستاد انتخابات کشور از احراز هویت همه رای دهندگان در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به صورت الکترونیکی خبر داد.

- آقای سید اسماعیل موسوی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ، گفت: در این دوره از انتخابات احراز هویت رای دهندگان را در سراسر کشور به صورت مکانیزه و سیستمی از طریق سامانه جامع انتخابات انجام خواهیم داد به این صورت که هر کدام از افرادی که برای رای دادن به شعب اخذ رای مراجعه می کنند، داشتن کد ملی و شناسنامه آن ها کفایت می کند و ما از بانک اطلاعاتی سازمان ثبت احوال کشور اطلاعات سجلی آن ها را استعلام می کنیم.

وی افزود: با این کار ما تا حد قابل توجهی از رای دادن های تکراری و رای دادن با شناسنامه افرادی که نیستند یا فوت کرده اند جلوگیری می کنیم.

اقای موسوی گفت: درباره رای گیری الکترونیکی هم این آمادگی وجود دارد و ما هم اکنون 34 هزار صندوق رای الکترونیک داریم که می توانیم در شعب اخذ رای سراسر کشور این کار را انجام دهیم.

دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات کشور افزود: جلسات کارشناسی و مدیریتی متعددی با همکارانمان در شورای نگهبان در این زمینه تشکیل داده ایم که این جلسات همچنان در حال برگزاری است که اگر به نتیجه نهایی برسد آمادگی آن را داریم که در بسیاری از استان های کشور انتخابات را به صورت الکترونیکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احراز هویت رای دهندگان به صورت الکترونیکی

احراز هویت رای دهندگان به صورت الکترونیکی