مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 09:302019-12-14فناوري

از درآمد اُپراتورها در استان بی خبریم/ از ایرانسل گلایه داریم


استاندار کرمانشاه با انتقاد از عملکرد اپراتورها و بویژه ایرانسل در استان، گفت: اپراتورهای مختلفی در استان فعال هستند، اما نمی دانیم در استان چه می کنند و چقدر درآمد دارند؟ - از درآمد اُپراتورها در استان بی خبریم/ از "ایرانسل" گلایه داریم ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه با انتقاد از عملکرد اپراتورها و بویژه ایرانسل در استان، گفت: اپراتورهای مختلفی در استان فعال هستند، اما نمی دانیم در استان چه می کنند و چقدر درآمد دارند؟ جلسه امروز (23 آذر) شورای برنامه ریزی و توسعه استان کرمانشاه با توجه به حضور مدیرکل دفتر نظارت بر سرویس های ارتباطی و فناوری اطلاعات سازمان تنظیم مقررات رادیویی کشور به مباحث مخابراتی استان اختصاص یافت.

در ابتدای این جلسه سیدمحمد امامی مدیرکل دفتر نظارت بر سرویس های ارتباطی و فناوری اطلاعات سازمان تنظیم مقررات رادیویی کشور به ارائه گزارشی از وظایف این سازمان پرداخت و گریزی هم به مشکلات اپراتورها در استان داشت.

وی افزود: برای بهبود پوشش در استان های مختلف و بویژه استان کرمانشاه مشکلاتی داریم که امیدواریم با مساعدت مسئولین استان این مشکلات برطرف شود.

امامی تصریح کرد: در حال حاضر در بحث پوشش با سه نیاز اساسی از جمله تامین برق، تامین امنیت جهت پیشگیری از سرقت سایت ها و نیز همکاری موثر شهرداری ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از درآمد اُپراتورها در استان بی خبریم/ از ایرانسل گلایه داریم

از درآمد اُپراتورها در استان بی خبریم/ از ایرانسل گلایه داریم