مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 09:202019-12-14سياسي

اشتری: دشمنان در حوادث اخیر پروژه کشته سازی را پیش گرفتند


فرمانده نیروی انتظامی به فرمایشات مقام معظم رهبری در حوادث اخیر اشاره کرد و گفت: فرمایشات ایشان بسیار حکیمانه بود به طوری که سبب آرام شدن کشور و جدا شدن صف مردم از اغتشاشگران شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار حسین اشتری در نشست تخصصی روسای پلیس امنیت عمومی سراسر کشور ضمن درود به ارواح پاک و مطهر شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و نیز مدافعان حرم و شهدای عرصه نظم و امنیت و درود بر روح بلند و ملکوتی امام (ره) و آرزوی سلامتی و طول عمر با عزت برای مقام معظم رهبری امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) به حوادث اخیر در پی افزایش قیمت بنزین اشاره کرد و اظهارداشت: نیروی انتظامی از همان ساعات اولیه با تمامی ظرفیت های خود در صحنه حاضر شد و با آمادگی صد درصدی توانست حوادث را کنترل کند.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه یگان های ویژه از آماده ترین نیروها در صحنه های عملیاتی هستند، اظهار کرد: این یگان از همان ساعات اولیه وارد میدان شد و به خوبی فتنه اخیر را مدیریت کرد.

اشتری به فرمایشات مقام معظم رهبری در روز یکشنبه به دنبال حوادث اخیر اشاره کرد و گفت: فرمایشات معظم له بسیار تأثیرگذار و همچون آبی بر روی آتش بود به طوری که با سخنرانی ایشان، مردم سریعا صف خود را از اغتشاشگران جدا کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتری: دشمنان در حوادث اخیر پروژه کشته سازی را پیش گرفتند

اشتری: دشمنان در حوادث اخیر پروژه کشته سازی را پیش گرفتند