مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 09:002019-12-14سياسي

تخلف آشکار فرمانداری دلیجان در برگزاری میتینگ تبلیغاتی


نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی گفت: برگزاری میتینگ تبلیغاتی در فرمانداری دلیجان دخالت بارز و تخلف آشکار دولتی ها در امر انتخابات است.

-  حجت الاسلام علیرضا سلیمی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک با اشاره به برگزاری میتینگ انتخاباتی در فرمانداری دلیجان اظهار کرد: متاسفانه یکی از کارمندان فرمانداری دلیجان با برگزاری میتینگ انتخاباتی اقدام به سخنرانی در جمع شورای روستاها با رویکرد خاص در حمایت از طیف خاصی کرده که این اقدام دخالت بارز دولتی ها در امر انتخابات است.

وی با بیان اینکه فرمانداری ها باید در امر انتخابات بی طرف بوده و تنها مجری انتخابات باشند، تصریح کرد: با انتشار این خبر بلافاصله موضوع را با فرماندار دلیجان در میان گذاشتم که وی عنوان کرد این اقدام خودسرانه بوده و کارمند فرمانداری بدون اجازه چنین اقدامی کرده که تذکر لازم در این خصوص داده شده است.

نماینده مردم دلیجان و محلات مجلس شورای اسلامی افزود: همچنین معاون سیاسی استانداری و وزارت کشور را در جریان امر قرار داده و اعلام کردم این کار اشتباه بوده و نوعی خط دادن است که باید بیشتر مراقبت کرد.

سلیمی تاکید کرد: این حرکت کارمند فرمانداری کاملا اشتباه و با اهداف خاصی صورت گرفته است که نباید فرماندار به راحتی اجازه دهد چنین حرکت هایی در آستانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخلف آشکار فرمانداری دلیجان در برگزاری میتینگ تبلیغاتی

تخلف آشکار فرمانداری دلیجان در برگزاری میتینگ تبلیغاتی