مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 08:262019-12-14بين الملل

کرملین: تلاش هایی برای ایجاد تنش در نشست نرماندی وجود داشت


سخنگوی کرملین اظهار کرد، تلاش هایی برای ایجاد مذاکراتی پرتنش در نشست اخیر نرماندی وجود داشت اما آن مذاکرات به طور کلی در فضایی کاملا کاری برگزار شد.

- تصاویر سران در نشست پاریس سخنگوی کرملین اظهار کرد، تلاش هایی برای ایجاد مذاکراتی پرتنش در نشست اخیر نرماندی وجود داشت اما آن مذاکرات به طور کلی در فضایی کاملا کاری برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، آندری رودنکو، معاون وزیر خارجه روسیه روز جمعه گفته بود: برخی اعضای نشست چهارجانبه نرماندی تلاش کردند تا مذاکرات پرتنشی را اعمال کنند و توافقات مینسک درخصوص حل درگیری های مسلحانه در منطقه دونباس (شرق اوکراین) را تغییر دهند.

اما ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه به این تلاش ها پایان داد.

دمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین در پاسخ به این سوال که آیا اعضای نشست نرماندی تلاش کردند تا مذاکرات در فضایی پرتنش برگزار شود یا خیر، گفت: چنین تلاش هایی وجود داشت اما مذاکرات به طور کلی در فضایی کاملا کاری برگزار شد.

روسای جمهور فرانسه، آلمان، روسیه و اوکراین روز دوشنبه مذاکراتی در پاریس برگزار و درباره درگیری ها در منطقه دونباس گفت وگو کردند.

این نشست چهارجانبه در فرمت نرماندی حول محور درگیری های دونباس از آخرین بار که در اکتبر 2016 میلادی برگزار شده بود، به مدت سه سال به حا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرملین: تلاش هایی برای ایجاد تنش در نشست نرماندی وجود داشت

کرملین: تلاش هایی برای ایجاد تنش در نشست نرماندی وجود داشت