مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 08:252019-12-14سياسي

برق 445 روستای لرستان وصل شد


مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان، گفت: در پی بارش سنگین برف، برق 445 روستای این استان قطع شد که با اقدامات صورت گرفته برق این روستاها را وصل کردیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فریدون خودنیا در گفت و گو با رسانه ها، اظهار داشت: با توجه به بارش سنگین برف که منجر به تخریب شبکه برق و قطع برق 445 روستا شده بود، با بسیج همه امکانات و با همت نیروهای زحمتکش شرکت برق در کمترین زمان ممکن، با اقدام جهادی و تلاش بسیار زیاد، موفق به اصلاح شبکه برقرسانی و ترمیم خرابی ها شدیم و برق این روستاها وصل شد.

وی، گفت: در روزهای گذشته به دلیل ریزش برف تعدادد 445 روستای استان با قطع برق به دلیل شکستگی تیر، سوختن ترانس، قطع سیم و کابل و.

با قطع شبکه مواجه شدند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان، افزود: این روستاها اغلب در شهرستان های خرم آباد، سلسله، دلفان و الیگودرز بوده و بسیاری از آنها در مناطق صعب العبور هستند.

خودنیا، تصریح کرد: نیروهای این شرکت در ساعات اولیه و با وجود ریزش سنگین برف در مناطق حادثه دیده حضور یافته و اقدام به رفع مشکل و برقدار شدن این روستاها کردند.

وی با اشاره به صعب العبور بودن مسیر دسترسی و بسته بودن راه های ارتباطی در بعضی از مناطق، اظهار داشت: نیروهای این شرکت مجبور به حمل تجهیزات به وسیله نیروی انسانی و نه استفاده از ماشین آلات بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برق 445 روستای لرستان وصل شد

برق 445 روستای لرستان وصل شد