مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 08:202019-12-14سياسي

دانشگاه سرمایه و تکیه گاهی بزرگ برای عبور از مشکلات کشور است


رییس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها گفت: دانشگاه تکیه گاه و سرمایه ای بزرگ و پایدار برای کشور و مردم است تا بتوانند با استفاده از این سرمایه از مشکلات عبور کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، حجت الاسلام مصطفی رستمی طی سخنانی در نشست هم اندیشی روسا و استادان دانشگاه های کیش افزود: جزیره کیش با برخورداری از مراکز علمی و دانشگاهی، وجود مرکز نوآوری و جمعیت دانشجویی که حدود یک ششم جمعیت 38 هزار نفری این جزیره را شامل می شود، از یکسو و جاذبه ها و ظرفیتهای گردشگری و طبیعی آن از دیگر سو، موقعیتی ممتار دارد.

وی افزود: کیش بصورت عام فضایی گردشگری و تجاری به نظر می رسد، اما ظرفیتهای مختلف از جمله ظرفیتهای علمی، دانشگاهی و جمعیت کثیر دانشجویی که در این فضا وجود دارد، نیازمند توجه بیشتر است.

رستمی با اشاره به این نکته که نگاه اقتصادی به جمعیت دانشجویی نا مناسب ترین نگاه است تاکید کرد: توجه به جریان علمی، دانشجویی، فرهنگی، دینی و تعمیق باورها، از جمله اموری است که باید مورد توجه قرار گیرد و ما درقبال این امور وظیفه ای مهم برعهده داریم که توجه به آن آورد های بیشتر و ارزشمندتری برای جامعه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه سرمایه و تکیه گاهی بزرگ برای عبور از مشکلات کشور است

دانشگاه سرمایه و تکیه گاهی بزرگ برای عبور از مشکلات کشور است