مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 08:062019-12-14سياسي

پیش به سوی پاستور 1400؟


عدم حضور برخی چهره های سیاسی در کارزار انتخابات مجلس، به نوعی چراغ انتخابات ریاست جمهوری 1400 را روشن کرد؛ چرا که گفت و شنودها خبر می دهد که این افراد مسیر پاستور را به بهارستان ترجیح داده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خبرآنلاین نوشت: همان طور که در جریان نام نویسی از داوطلبان انتخابات اسفندماه تکلیف کاندیداهای این انتخابات مشخص شد، از آن سو عدم ثبت نام چهره هایی همچون علی لاریجانی، محمدرضا عارف، سعید جلیلی، عزت الله ضرغامی، مهرداد بذرپاش و .

گمانه زنی ها درخصوص کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم را کلید زد.

چهره هایی که پیش بینی می شد در انتخابات مجلس حضور داشته باشند اما در نهایت نام آنها وارد لیست کاندیداهای انتخابات اسفند نشد.

علی لاریجانی پیش از آغاز زمان قانونی ثبت نام کاندیداها، انصرافش از کاندیداتوری را اعلام کرد، محمدرضا عارف هیچ نگفت و جریان اصلاحات را در بلاتکیفی باقی گذاشت و ساعات آخر از تصمیمش رونمایی کرد و افرادی چون سعید جلیلی هم گویی دقایق آخر به این تصمیم رسیدند که انتخابات پارلمانی آن آورده ای را که به دنبالش هستند، برایشان نخواهد داشت.

لاریجانی به پاستور می اندیشد؟ هر چند علی لاریجانی چند بار اعلام کرده که من در وادی انتخابات 1400 نیستم و برنامه ای برای آن ندارم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش به سوی پاستور 1400؟

پیش به سوی پاستور 1400؟