مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 07:562019-12-14سياسي

اغتشاشات در مشهد با سرمایه اجتماعی مدیریت شد


فرمانده سپاه امام رضا (ع) با اشاره به اینکه در قضایای اخیر سوال این بود که چرا مشهد کمتر درگیر اغتشاشات شد، گفت: واقعیت این است که با استفاده از سرمایه اجتماعی توانستیم اغتشاشات را مدیریت کنیم.

- فرمانده سپاه امام رضا (ع) با اشاره به اینکه در قضایای اخیر سوال این بود که چرا مشهد کمتر درگیر اغتشاشات شد، گفت: واقعیت این است که با استفاده از سرمایه اجتماعی توانستیم اغتشاشات را مدیریت کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، سردار یعقوبعلی نظری صبح امروز در چهارمین مجمع تخصصی بهداشت و درمان سپاه که در هتل گلشن رضوی برگزار شد، اظهار کرد: از نگاه کلان در سپاه امام رضا(ع) به موضوع بهداشت و درمان سه محور اساسی را در دستور کار خود داریم.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) آمادگی رزم در حوزه بهداشت و درمان را مولفه اساسی و محور اول برشمرد و بیان کرد: این مولفه را به صورت مستمر در نظر داریم و در رزمایش ها نیز عملکرد خود را باید مورد ارزیابی قرار دهیم.

وی با اشاره به اینکه 40 ناحیه بسیج و لشکر قدیمی پنج نصر را در خراسان رضوی داریم، خاطرنشان کرد: موضوع بهداشت و درمان باید به صورت مستمر و موثر اجرا شود و تمامی پاسداران عزیز ما باید در بخش های مختلف آموزش های لازم را فرا بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اغتشاشات در مشهد با سرمایه اجتماعی مدیریت شد

اغتشاشات در مشهد با سرمایه اجتماعی مدیریت شد