مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 07:402019-12-14ورزشي

پیروزی بانوان فوتبالیست و ناکامی بانوان هندبالیست


شکست سپاهان و ذوب آهن در لیگ هندبال بانوان، صعود تیم ملی فوتبال بانوان در رده بندی جهانی و تمدید قرارداد کلوپ با لیورپول از مهم ترین رویدادهای ورزشی استان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، در روز 22 آذر ماه علاوه بر این که لیگ برتر فوتبال بانوان برگزار شد و تیم های اصفهانی برنده شدند، لیگ برتر هندبال بانوان نیز برگزار شد.

مهم ترین رویدادهای ورزشی استان اصفهان ✅ در هفته نهم فوتبال بانوان باشگاه های کشور در ورزشگاه صفاییه مبارکه، سپاهان میزبان زاگرس شیراز بود که با نتیجه پرگل 11 بر صفر پیروز شد؛ هاجر دباغی بهترین گلزن سپاهان در این فصل در این دیدار 4 گل به ثمر رساند، رقیه شهبازی و صفورا جعفری هت تریک کردند و فاطمه کریمی هم یک گل برای سپاهان به ثمر رساند.

دیگر تیم اصفهانی، ذوب آهن نیز در بوشهر به مصاف تیم انتهای جدولی پارس جنوبی رفت و با نتیجه 3 بر یک به پیروزی رسید تا 3 امتیاز این دیدار را از آن خود کند، در این دیدار فرزانه نصر 2 گل و نرگس زهری یک گل برای ذوب آهن به ثمر رساندند.

سپاهان با 3 امتیازی که کسب کرد 20 امتیازی شد و جای پالایش گاز ایلام را در رده سوم جدول گرفت.

✅ در لیگ برتر هندبال بانوان تیم ذوب آهن اصفهان که در ورزشگاه ملت میزبان تأسیسات دریایی تهران بود به نتیجه 22 بر 14 تن به شکست داد، تأسیسات دریایی با این پیروزی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیروزی بانوان فوتبالیست و ناکامی بانوان هندبالیست

پیروزی بانوان فوتبالیست و ناکامی بانوان هندبالیست