مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 07:382019-12-14سياسي

حضور داوطلبان هلال احمر در حوادث آرامش بخش است


مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: آرامش خاطر مردم در حوادث مترقبه و غیرمترقبه به واسطه حضور داوطلبان هلال احمر امکان پذیر می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رامین معبودی پیش از ظهر شنبه در مراسم تجلیل از اعضای داوطلب جمعیت هلال احمر شهرستان اردبیل با بیان این که آرامش خاطر مردم در حوادث به واسطه حضور داوطلبان هلال احمر است، افزود: در هر حادثه ای اعضای داوطلب جمعیت هلال احمر در صف مقدم خدمت به مردم قرار دارند.

وی با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر به اعضای داوطلب خود افتخار کرده و به حضور تک تک آن ها می بالد، ادامه داد: از همه اقشار جامعه عضو داوطلب جمعیت هلال احمر وجود دارد، از دانش آموز و دانشجو گرفته تا پزشکان، پیراپزشکان، مهندسان و از همه شغل ها و در تمامی رده های سنی عضو داوطلب داریم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با اشاره به اینکه جایگاه و وزن جمعیت هلال احمر به واسطه حضور داوطلبان است، اظهار کرد: از خودگذشتگی و ایثارگری های اعضای داوطلب جمعیت هلال احمر سبب شده است که این نهاد مردمی و غیردولتی مورد اعتماد مردم باشد.

وی با بیان اینکه خدمات داوطلبانه یکی از اصول هفتگانه اساسنامه جمعیت هلال احمر است، افزود: داوطلبان عضو جمعیت هلال احمر بدون هیچ چشم داشتی در خدمت مردم هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور داوطلبان هلال احمر در حوادث آرامش بخش است

حضور داوطلبان هلال احمر در حوادث آرامش بخش است