مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 07:162019-12-14اجتماعي

کاهش دید افقی در گردنه های مهاباد به کمتر از 20 متررسید


مه غلیظ دید افقی را در گردنه های این شهرستان به کمتر از 20 متر کاهش داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای مهاباد گفت: این مه غلیظ صبح امروز تردد در این گردنه ها و جاده های کوهستانی این شهرستان را با مشکل مواجه و رانندگان را مجبور به استفاده از چراغ مه شکن کرده است.

محسن خادمی افزود: هم اکنون در گردنه های قره بلاغ در محور مهاباد - بوکان، جواله شان و زمزیران در محور مهاباد - سردشت و محدوده سدحسنلو در محور مهاباد - ارومیه به علت مه غلیظ، دید افقی به کمتر از 20 متر کاهش یافته است.

وی اضافه کرد: تردد در سایر محورهای این شهرستان روان بوده و راهداران برای کمک به رانندگان و مسافران در ایستگاه های جاده ای این شهرستان مستقر هستند.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای مهاباد گفت: با توجه به کاهش دید افقی، برودت و کاهش دما در این گردنه ها، رانندگان عملکرد مناسب سیستم روشنایی، بخاری و سیستم ترمز خودرو را بررسی و پس از آن اقدام به مسافرت کنند.

خادمی از رانندگان خواست که قبل از سفر در این فصل از وضعیت جاده ها با شماره تلفن های 42224500، 422223600 و 2-42224501 آگاهی پیدا کنند.

چهار راهداری در روستاهای کیتکه (گردنه جواله ره شان)، کله گاوی ( گردنه زمزیران) و آفان در مسیر مهاباد - سردشت و گردنه قره بلاغ (مسیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش دید افقی در گردنه های مهاباد به کمتر از 20 متررسید

کاهش دید افقی در گردنه های مهاباد به کمتر از 20 متررسید