مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 06:402019-12-14فناوري

تکمیل زنجیره تولید محتوای بومی با بخش خصوصی


اگرچه شاید بخش دولتی به صورت مستقیم در نقش تولیدکننده محتوا ظاهر نشود، اما صاحبان کسب وکارها و کاربران آن ها که در این نقش ظاهر می شوند، می توانند از امکانات تسهیل گر دولت برای این بخش استفاده کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یکی از لازمه های رشد اقتصادی، ضرورت تولید است.

تولید محتوای بومی که شاید نتوان نمونه آن را در منابع بین المللی یافت و علت آن هم محدود بودن برخی اطلاعات به زبان و جغرافیای خاص هر کشور است را می توان زیر مجموعه ای از این تولید دانست.

تولید محتوای بومی به زبان فارسی در حوزه فضای مجازی همواره از دغدغه های مسوولان فناوری اطلاعات و همچنین بخش فرهنگ و ارشاد اسلامی بوده است.

البته چاره هایی نیز برای آن اندیشیده شده که توسعه میزان استفاده مصرف کنندگان اینترنت از محتوای داخلی به 80 درصد تا انتهای برنامه ششم، افزایش حجم تولید محتوای بومی دیجیتال با افزایش منابع حقیقی و حقوقی تولید محتوا و تسهیل فعالیت های آن ها از جمله آنهاست، اما هنوز هم راه زیادی برای طی کردن دارد.

همچنین در حالی که زنگ آغاز شبکه ملی اطلاعات چندسالی است که زده شده، یکی از تکه های اصل این پازل، موضوع محتوای بومی است که مسوولان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز همواره به آن تاکید داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل زنجیره تولید محتوای بومی با بخش خصوصی

تکمیل زنجیره تولید محتوای بومی با بخش خصوصی