مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 06:302019-12-14سياسي

تحلیلی بر روند ثبت نام 893 داوطلب برای کاندیداتوری انتخابات مجلس در خوزستان


ثبت نام 893 نفر برای انتخابات مجلس در خوزستان نشان می دهد که برای هر کرسی خوزستان در مجلس 49 داوطلب وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، مردی تلاش می کرد که قاطرش را وارد مسابقات اسب سواری کند، مسؤولان مسابقه به او گفتند: قاطر تو شانسی برای موفقیت ندارد اما مرد پاسخ داد: می دانم! اما همنشینی با اسب های اصیل می تواند برای او مفید باشد.

بر اساس این گزارش، ثبت نام قشونی داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گویای این واقعیت است که برخی از داوطلبان بدون داشتن درک صحیحی از اینکه چه کسی علاوه بر اصلح بودن، دارای تخصص، تعهد و تدین قادر است به نمایندگی از یک حوزه انتخابیه وارد چانه زنی های سیاسی مجلس شود، صرفاً برای مطرح کردن نام خود اقدام به ثبت نام در انتخابات مجلس کردند.

علی حسین حسین زاده رییس ستاد انتخابات خوزستان تعداد داوطلبانی که برای  این دوره انتخابات مجلس ثبت نام کردند 893  داوطلب عنوان کرد و افزود: این آمار نسبت به دوره دهم انتخابات مجلس افزایش 20 درصدی را نشان می دهد.

اشتباه و نقص قانون داریم قطعاً افزایش 20 درصدی تعداد داوطلبان ورود مجلس در خوزستان با قانون انتخابات مغایرت ندارد اما عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان معتقد است: یک اشتباه و نقص قانون داریم که برای ثبت نام محدودیتی قایل نیست که با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحلیلی بر روند ثبت نام 893 داوطلب برای کاندیداتوری انتخابات مجلس در خوزستان

تحلیلی بر روند ثبت نام 893 داوطلب برای کاندیداتوری انتخابات مجلس در خوزستان