مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 05:502019-12-14حوادث

مصالحه72 درصدی پرونده ها قبل از ورود به چرخه قضایی


معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از تشکیل بیش از 4000 پرونده در دوایر مشاوره و مددکاری انتظامی خبر داد وگفت:72 درصد از این پرونده ها قبل از ورود به چرخه قضایی در این مراکز به مصالحه انجامیده است.

- سرهنگ فرزاد یاسمی در نشست تعاملی روسای کلانتری ها ومددکاران اجتماعی انتظامی استان ایلام، اظهار کرد: در 7 ماهه اول امسال تعداد 4326 پرونده در دوایر مشاوره و مددکاری کلانتری های سطح استان تشکیل شده که بیشترین علت مراجعه در زمینه های خانوادگی ،نزاع ودرگیری ،اجتماعی وحقوقی بوده است.

وی با بیان اینکه با تلاش کارشناسان مجرب دوایر مشاوره و مددکاری، 72 درصد پرونده ها منجر به سازش شده است، گفت: کلانتری ها در کارهای اجرایی و انتظامی فعال هستند و بیشترین ارتباط را با مردم دارند و می طلبد که این مراکز، ویترینی از اخلاق حسنه، رعایت حقوق شهروندی و تسکین دهنده آلام مردم باشد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ایلام خاطرنشان کرد: تقریبا دو دهه است که کار مشاوره ای ومددکاری در کلانتریها آغاز شده و روسا باید بیشترین منفعت را از مددکاران اجتماعی در بحث حوزه مدیریتی وسازمانی ببرند و بتوانند میزان پرونده های ارجاعی خود به مراکز قضایی را با مصالحه کمتر کنند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصالحه72 درصدی پرونده ها قبل از ورود به چرخه قضایی

مصالحه72 درصدی پرونده ها قبل از ورود به چرخه قضایی