مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 05:502019-12-14دانش

برگزاری همایش زیست شناسی محاسباتی در زنجان


دبیر علمی و اجرایی همایش زیست شناسی محاسباتی گفت: همایش زیست شناسی محاسباتی در دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان با حضور دو سخنران خارجی برگزار خواهد شد.

- ایسنا/زنجان دبیر علمی و اجرایی همایش زیست شناسی محاسباتی گفت: همایش زیست شناسی محاسباتی در دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان با حضور دو سخنران خارجی برگزار خواهد شد.

حمید هادی در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با اهداف برگزاری همایش زیست شناسی محاسباتی، اظهار کرد: هدف از برگزاری این همایش معرفی بیشتر، بهتر و واضح تر زیست محاسباتی به جامعه علمی هدف، به خصوص به روز کردن اطلاعات دانشجویان مرتبط با این حوزه است، زیرا زیست شناسی محاسباتی دارای ساپ فیلدهای مختلف و وسیعی است.

وی در رابطه با تاریخ و محل برگزاری همایش زیست شناسایی محاسباتی، افزود: همایش زیست محاسباتی در تاریخ 25 الی 27 دی ماه امسال (15 الی 17 ژانویه 2020)، در دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان برگزار خواهد شد.

این مسئول در رابطه با افرادی که می توانند در همایش زیست شناسی محاسباتی شرکت کنند، تصریح کرد: همه افرادی که در هر مقطعی در گرایش های علوم پایه شامل زیست شناسی، شیمی، فیزیک و ریاضی بوده و حتی در زمینه های مهندسی با گرایش های نرم افزار و رباتیک هستند و محققانی که در این فیلد در گذشته کار کردند یا در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری همایش زیست شناسی محاسباتی در زنجان

برگزاری همایش زیست شناسی محاسباتی در زنجان