مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 05:402019-12-14پزشكي

اپیدمی بیماریهای حاد تنفسی در آذربایجان غربی در حال فروکش است


رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی گفت: 1300 نفر به علت ابتلا به بیماریهای حاد تنفسی در بیمارستانهای استان بستری شده اند.

- ایسنا/آذربایجان غربی رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی گفت: 1300 نفر به علت ابتلا به بیماریهای حاد تنفسی در بیمارستانهای استان بستری شده اند.

دکتر جواد آقازاده امروز 23 آذرماه در جمع خبرنگاران در علوم پزشکی استان، گزارشی از آخرین وضعیت بیماری های حاد تنفسی از جمله آنفلوانزا در استان را ارائه کرد و افزود: در طی2 ماه گذشته جمعا در حدود 1300 که فقط 23 درصد موارد نمونه برداری شده از نظر آزمایشگاهی مبتلا به آنفلوآنزا بوده اند.

مقام عالی عرصه سلامت آذربایجان غربی همچنین اظهار کرد: در خصوص وضعیت بیماری آنفلوآنزا در سطح استان می توان گفت اپیدمی بیماری های حاد تنفسی بخصوص آنفلوانزا بر اساس بررسی های میدانی و شواهد مدیریتی ازجمله کاهش تدریجی مراجعات به کلینیک های تخصصی و درمانگاههای عمومی و کاهش پیشرونده بستری های بیمارستانی( براساس پایش های روزانه و هفتگی موارد بستری بیمارستانی )، کاهش غیبت از محیط های کاری و آموزشی و کاهش درصد موارد مثبت در نمونه های تهیه شده ، در حال فروکش می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اپیدمی بیماریهای حاد تنفسی در آذربایجان غربی در حال فروکش است

اپیدمی بیماریهای حاد تنفسی در آذربایجان غربی در حال فروکش است