مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 05:402019-12-14اقتصادي

اجرای 55.6 درصدی شبکه فاضلاب در زنجان


مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان زنجان گفت: طراحی شبکه فاضلاب شهر زنجان به طول 630 کیلومتر بوده که از این مقدار تاکنون 350 کیلومتر یعنی حدود 55.

6 درصد از آن اجرا شده است.

- داود رستمخانی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در مورد اجرای طرح فاضلاب شهر زنجان اظهار کرد: طراحی شبکه فاضلاب شهر زنجان به طول 630کیلومتر بوده که از این مقدار تاکنون در حدود 350 کیلومتر یعنی 55.

6 درصد اجرا شده است.

مدیر امور آبفای شهرستان زنجان با بیان اینکه تعداد انشعابات فاضلاب نصب شده تاکنون 54 هزار واحد است، خاطرنشان کرد: هم اکنون امکان وصل بیش از 10 هزار مشترک به شبکه جمع آوری فاضلاب وجود دارد که این امر همکاری شهروندان را می طلبد.

وی با اشاره به کاهش چشمگیر اعتبارات دولتی در بحث اجرای طرح فاضلاب، این شرکت به منظور سرعت بخشیدن به اجرای طرح با استفاده از توان بخش خصوصی از سال گذشته نسبت به جذب سرمایه گذار اقدام و از طریق قرارداد، فاینانس جاری نسبت به اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب اقدام کرده است، گفت: این امر روند صعودی پیشرفت طرح را از سال گذشته تا امروز را موجب شده است.

رستمخانی با بیان اینکه هم اکنون اجرای فاضلاب در تعدادی از شهرک های زنجان در حال انجام است، تصریح کرد: این شهرک ها شامل نیک سازان، شرق انصاریه، کوی شهریار، منظریه، کوی لاله، اراضی پایین کوه، اراض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 55.6 درصدی شبکه فاضلاب در زنجان

اجرای 55.6 درصدی شبکه فاضلاب در زنجان