مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 05:302019-12-14اقتصادي

خرید تضمینی بیش از 27000 تن دانه روغنی سویا در گلستان


مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان گلستان از خرید بیش از 27 هزارتن دانه روغنی سویا در استان خبرداد.

- حمیدرضا علی محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: از شروع خرید تضمینی دانه روغنی سویا تاکنون بیش از 27 هزارتن از این محصول به ارزش 746 میلیارد و 701 میلیون ریال در استان گلستان خریداری شده است.

علی محمدی ادامه داد: در سال زراعی جاری قیمت خرید تضمینی هر کیلوگرم دانه روغنی سویا از کشاورزان، با دو درصد ناخالصی و 12 درصد رطوبت 29 هزار و 633 ریال خریداری بوده که حداکثر ناخالصی قابل قبول دانه سویا جهت خرید تضمینی هشت درصد و همچنین حداکثر رطوبت مجاز برای این دانه روغنی 20 درصد است.

وی افزود: 14 مرکز خرید تضمینی سویا در شهرستان های بندرگز، بندرترکمن، کردکوی، گرگان، علی آباد، رامیان، گنبد و گالیکش پیش بینی شده است که با به کارگیری تمامی پتانسیل ها و امکانات از قبیل نرم افزاری و سخت افزاری، آماده تحویل گرفتن دانه روغنی سویا از کشاورزان گلستانی هستند.

علی محمدی در خصوص پرداخت بهای محصول گفت که تاکنون 559 میلیارد ریال از بهای سویای تحویلی، از مرکز به حساب بانکی کشاورزان واریز شده که این مقدار 75 درصد مطالبات کشاورزان تحویل دهنده دانه روغنی سویا به مراکز خرید تضمینی را شامل می شود و بقیه مطالبات سویاکاران به تدریج از مرکز به حساب بانکی اعلام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید تضمینی بیش از 27000 تن دانه روغنی سویا در گلستان

خرید تضمینی بیش از 27000 تن دانه روغنی سویا در گلستان