مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 04:552019-12-14سياسي

پیش نویس تفاهم نامه تولیدمحتوای آموزش 7 هزار مربی کارآفرین آماده شد


مدیرکل دفتر فنی و حرفه ای و کاردانش درباره تولید محتوای آموزش 7 هزار مربی کارآفرین از سوی وزارت کار گفت: پیش نویس این تفاهم نامه آماده است ما در حوزه باشگاه کارآفرینان نوجوان پیش رفته ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید مصطفی آذرکیش مدیرکل دفتر فنی و حرفه ای و کاردانش در برنامه تلویزیونی پرسشگر که شامگاه گذشته از شبکه آموزش با موضوع آیا مدارس، کارآفرین تربیت می کنند روی آنتن رفت، درباره این سوال که آیا می توان برای 5 تا 7 هزار معلم کارآفرینی تفاهم نامه ای با وزارت کار داشت گفت: براساس بیانیه و ماموریت سند تحول همچنین با استناد به فصل 8 این سند، باید این سوال اینطور مطرح کنیم که آیا دستگاه های اجرایی و نهادهای دولتی و غیردولتی در تربیت کارآفرین با آموزش و پرورش همکاری داشتند یا خیر؟ وی ادامه داد: این به ما کمک می کند که دریابیم امروزه آموزش و پرورش در دهه 70 جلوتر از نظام آموزش وارد کارآفرینی به عنوان یک رویکرد شده است.

آذرکیش اضافه کرد: مجموعه ای از عوامل در تربیت کارآفرین موثر است ما با تفاهم نامه دانشکده کارآفرینی که در سال 92 امضا شد به بحث کارآفرینی اشاره کردیم و این طرح را در چند استان به مرحله اجرا رساندیم.

مدیرکل دفتر فنی و حرفه ای و کاردانش درباره تولید محتوای آموزش 7 هزار مربی کارآفرین از سوی وزارت کار گفت: پیش نویس ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش نویس تفاهم نامه تولیدمحتوای آموزش 7 هزار مربی کارآفرین آماده شد

پیش نویس تفاهم نامه تولیدمحتوای آموزش 7 هزار مربی کارآفرین آماده شد