مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 04:552019-12-14اقتصادي

سامانه تدارکات الکترونیکی دولت معاملات دستگاه های دولتی را شفاف می کند


مدیر دفاتر خدمات سامانه تدارکات الکترونیکی دولت در استان ها گفت: دستگاه های دولتی موظفند تمامی معاملات خود از جمله خرید جزیی و متوسط، مناقصه و مزایده را در یک بستر الکترونیکی به نام سامانه ستاد شفاف سازی کنند.

- "سامانه تدارکات الکترونیکی دولت" معاملات دستگاه های دولتی را شفاف می کند ایسنا/مازندران مدیر دفاتر خدمات سامانه تدارکات الکترونیکی دولت در استان ها گفت: دستگاه های دولتی موظفند تمامی معاملات خود از جمله خرید جزیی و متوسط، مناقصه و مزایده را در یک بستر الکترونیکی به نام "سامانه ستاد" شفاف سازی کنند.

سید شروین حوائجی در حاشیه یازدهمین نمایشگاه الکامپ مازندران در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت از سال 90 با تصمیم هیئت دولت اجرایی شده است، اظهار کرد: دولت می تواند با این سامانه برنامه ریزی بهتری برای بودجه کشور انجام دهد.

وی با اشاره به اینکه این سامانه در همه استان های کشور اجرایی شده است، تصریح کرد: در مازندران بیش از 240 دستگاه اجرایی و بیش از 3 هزار تامین کننده بخش خصوصی در این سامانه ثبت نام کردند.

مدیر دفاتر خدمات سامانه تدارکات الکترونیکی دولت در استان ها با بیان اینکه ثبت نام این سامانه برای همه دستگاه های اجرایی الزام قانونی دارد، گفت: طبق قانون اصلاحیه قانون مالی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه تدارکات الکترونیکی دولت معاملات دستگاه های دولتی را شفاف می کند

سامانه تدارکات الکترونیکی دولت معاملات دستگاه های دولتی را شفاف می کند