مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 04:502019-12-14فرهنگي

سرانه اماکن فرهنگی و هنری ساوه مطلوب نیست


سرانه اماکن فرهنگی و هنری شهرستان ساوه مطلوب این شهرستان نیست و در این زمینه نیازمند مساعدت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هستیم.

- ایسنا/مرکزی فرماندار شهرستان ساوه گفت: سرانه اماکن فرهنگی و هنری شهرستان ساوه مطلوب این شهرستان نیست و در این زمینه نیازمند مساعدت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هستیم.

علی میرزایی شامگاه گذشته در دیدار وزیر ارشاد با اصحاب فرهنگ و هنر، جامعه فعالان قرآنی و کانون های فرهنگی و هنری مساجد ساوه و زرندیه که در ساوه انجام شد، شهرستان ساوه را یکی از قطب های مهم استان مرکزی در همه ابعاد عنوان کرد و افزود: امروزه ساوه علاوه بر اینکه یکی از قطب های صنعتی کشور است و بزرگترین شهر صنعتی کشور (کاوه) را در دل خود جای داده است، در حوزه تولید محصولات کشاورزی نیز یکی از قطب های مهم استان است و توانسته است تولید بیش از 70 درصد از گندم کل استان مرکزی را به خود اختصاص دهد.

وی اظهار کرد: امروزه این شهرستان با تولید بیش از 70 گونه محصولات کشاورزی که غالبا جنبه صادراتی و کشوری دارند، نقش اساسی در تولید سرانه کشور در این خصوص ایفا می کند و وجود آزادراه ها و محورهای مواصلاتی این شهرستان نیز آن را به نقطه ای استراتژیک و حیاتی در استان مرکزی تبدیل کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرانه اماکن فرهنگی و هنری ساوه مطلوب نیست

سرانه اماکن فرهنگی و هنری ساوه مطلوب نیست