مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 آذر 1398 ساعت 17:152019-12-13ورزشي

مسیر مهمانان خارجی در مسابقات جهانی کشتی را با نمادهای ایران تزیین کنید


مسیرهای تردد مهمانان خارجی مسابقات کشتی جام باشگاه های جهان که در بجنورد برگزار می شود را با نمادهایی که عظمت و شکوه ایران و خراسان شمالی را در بر داشته باشد، - ایسنا/خراسان شمالی استاندار خراسان شمالی تاکید کرد: مسیرهای تردد مهمانان خارجی مسابقات کشتی جام باشگاه های جهان که در بجنورد برگزار می شود را با نمادهایی که عظمت و شکوه ایران و خراسان شمالی را در بر داشته باشد، تزیین کنید.

محمدعلی شجاعی در نشست با مدیران اجرایی و ستادی استانداری که با محوریت بررسی آخرین روند برگزاری ششمین دوره مسابقات کشتی آزاد و فرنگی جام باشگاه های جهان برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری اینگونه رویدادها نشان می دهد چه کمبودهایی در استان وجود دارد چرا که برای آماده سازی یک سالن جهت برگزاری مسابقات نباید مدیران و افراد زیادی درگیر می شدند.

وی افزود: تاکنون به فکر برگزاری اینگونه مسابقات نبودیم و به همین دلیل متوجه کمبودها هم نبودیم باید خودمان داشته های استان را افزایش دهیم و برای تکمیل سالن شش هزار نفری همت کنیم.

شجاعی ادامه داد: همه باید پای کار باشیم چرا که مهمانان این مسابقات امکانات و تجهیزات موجود را با مکان های قبلی که رفته اند، مقایسه می کنند بنابراین برای نشان دادن بهتر شهر باید بهترین عملکرد و بیشترین هزینه را داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسیر مهمانان خارجی در مسابقات جهانی کشتی را با نمادهای ایران تزیین کنید

مسیر مهمانان خارجی در مسابقات جهانی کشتی را با نمادهای ایران تزیین کنید