مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 آذر 1398 ساعت 17:102019-12-13ورزشي

مسیر مهمانان خارجی را با نمادهای ایران و خراسان شمالی تزیین کنید


مسیرهای تردد مهمانان خارجی مسابقات کشتی جام باشگاه های جهان که در بجنورد برگزار می شود را با نمادهایی که عظمت و شکوه ایران و خراسان شمالی را در بر داشته باشد، - ایسنا/خراسان شمالی استاندار خراسان شمالی تاکید کرد: مسیرهای تردد مهمانان خارجی مسابقات کشتی جام باشگاه های جهان که در بجنورد برگزار می شود را با نمادهایی که عظمت و شکوه ایران و خراسان شمالی را در بر داشته باشد، تزیین کنید.

محمدعلی شجاعی در نشست با مدیران اجرایی و ستادی استانداری که با محوریت بررسی آخرین روند برگزاری ششمین دوره مسابقات کشتی آزاد و فرنگی جام باشگاه های جهان برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری اینگونه رویدادها نشان می دهد چه کمبودهایی در استان وجود دارد چرا که برای آماده سازی یک سالن جهت برگزاری مسابقات نباید مدیران و افراد زیادی درگیر می شدند.

وی افزود: تاکنون به فکر برگزاری اینگونه مسابقات نبودیم و به همین دلیل متوجه کمبودها هم نبودیم باید خودمان داشته های استان را افزایش دهیم و برای تکمیل سالن شش هزار نفری همت کنیم.

شجاعی ادامه داد: همه باید پای کار باشیم چرا که مهمانان این مسابقات امکانات و تجهیزات موجود را با مکان های قبلی که رفته اند، مقایسه می کنند بنابراین برای نشان دادن بهتر شهر باید بهترین عملکرد و بیشترین هزینه را داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسیر مهمانان خارجی را با نمادهای ایران و خراسان شمالی تزیین کنید

مسیر مهمانان خارجی را با نمادهای ایران و خراسان شمالی تزیین کنید