مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 آذر 1398 ساعت 15:152019-12-13سياسي

احداث مزرعه خوردشیدی در اراضی موقوفه شهرستان اشتهارد


مدیر کل اوقاف و امور خیریه البرز گفت: در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی بخشی از اراضی موقوفه اشتهارد به احداث مزرعه خورشیدی اختصاص می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، حجت الاسلام و المسلمین علی دشتکی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان البرز در رابطه با اقدامات این اداره در راستای اشتغال زایی گفت: در راستای بهره وری اراضی موقوفات شهرستان اشتهارد که غالباً در اثر کم آبی و خشکسالی امکان هیچگونه کشت و زراعتی برای آن ها فراهم نمی شود به منظور رونق اقتصاد مقاومتی قصد داریم پس از انجام مطالعات امکان سنجی و توجیه اقتصادی، بخشی از اراضی موقوفه اشتهارد را به احداث مزرعه خورشیدی اختصاص دهیم.

دشتکی افزود: احداث مزرعه خورشیدی از یک سو موجب احیا، عمران و آبادانی موقوفات و افزایش عوائد بر ترویج بهره مندی از انرژی های پاک تجدید پذیر و خورشیدی بوده و از طرفی دیگر اداره اوقاف می تواند نقشی هر چند اندک در رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال پایدار در استان ایفا کند.

او با اشاره به اینکه  اجرای کامل و تحقق این طرح نیازمند حمایت های اداری و مالی دستگاه های استان از جمله استانداری، سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و ستاد اقتصاد مقاومتی کشور و استان  است گفت:  انرژی های پاک و خورشیدی می توانند گامی موثر در حفظ محیط زیست، تولید برق و ایج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث مزرعه خوردشیدی در اراضی موقوفه شهرستان اشتهارد

احداث مزرعه خوردشیدی در اراضی موقوفه شهرستان اشتهارد