مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 آذر 1398 ساعت 14:102019-12-13اقتصادي

از ماجرای قرص های مشکوک در کیک های خوراکی تا بررسی ادعای تولید خودروهای آبسوز


سرویس اجتماعی ایسنا هفته گذشته خبرهای متفاوتی را بر روی خروجی خود ارسال کرد که افزایش 4 برابری کودک همسری در برخی نقاط کشور به دنبال افزایش وام ازدواج، - تکذیب کیک های آلوده به قرص های خطرناک، ترک تحصیل برخی دانش آموزان مناطق دوزبانه، ادعای تولید خودروهای آبسوز، فوت 81 نفر بر اثر آنفلوآنزا، آغاز طرح زمستانی پلیس از جمله این خبرهاست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سهم دارو از یارانه های لایحه بودجه سال آینده تا فوت 81 نفر بر اثر آنفلوآنزا با شدت گرفتن موج آنفلوآنزا، روز یکشنبه( 17آذر) را ناصحیح خواند و مهلت تعیین تکلیف ارزیابی وسع آن دسته از بیمه شدگانی که پیش از تاریخ 13 آبان ماه سال جاری، بیمه رایگان شده اند را تا یک سال آینده دانست.

افزایش 4 برابری کودک همسری در برخی نقاط کشور بدنبال افزایش وام ازدواج نیز اشاره شد.

تکذیب آموزش و پرورش درباره کیک هایی که آلوده به قرص های خطرناک هستند طی چند روز اخیر گزارش ها و عکس هایی در فضای مجازی منتشر شده که حکایت از وجود قرص هایی درون کیک هایی دارد که چند دانش آموز برای تغذیه به مدرسه برده بودند.

در پیام های منتشره در فضای مجازی آمده است که به تمام مدارس بخشنامه شده از این در 20 آذر نیز جزو اخباری بود که توجه مخاطبان و فرهنگیان را به خودش جلب و در ردیف اخبار پربازدید روز ایسنا قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از ماجرای قرص های مشکوک در کیک های خوراکی تا بررسی ادعای تولید خودروهای آبسوز

از ماجرای قرص های مشکوک در کیک های خوراکی تا بررسی ادعای تولید خودروهای آبسوز