مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 آذر 1398 ساعت 13:402019-12-13اقتصادي

ضرورت حمایت فنی و مالی سازندگان از سوی دولت


معاون شرکت ملی نفت ایران در امور تولید با تاکید بر ضرورت حمایت فنی و مالی از سازندگان از سوی بخش دولت گفت: در پرداخت مطالبات سازندگان دچار تفسیرهای سختی می شویم و در این زمینه امیدواریم بتوانیم مطالبات سازندگان را به موقع پرداخت کنیم.

- ایسنا/خوزستان معاون شرکت ملی نفت ایران در امور تولید با تاکید بر ضرورت حمایت فنی و مالی از سازندگان از سوی بخش دولت گفت: در پرداخت مطالبات سازندگان دچار تفسیرهای سختی می شویم و در این زمینه امیدواریم بتوانیم مطالبات سازندگان را به موقع پرداخت کنیم.

فرخ علیخانی در مراسم افتتاحیه یازدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان که امروز 22 آذرماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: جایگاه کشور در مجموع نفت و گاز در جهان در مکان اول است و در این زمینه سه استان خوزستان، بوشهر و هرمزگان قطب های نفت و گاز و پالایشگاهی کشور هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: خوزستان نقش و پتانسیل های بسیار زیادی در حوزه نفت، گاز و پالایشگاه دارد و از این رو باید این استان به صورت ویژه مورد توجه قرار بگیرد.

معاون شرکت ملی نفت ایران در امور تولید تصریح کرد: در راستای تولید ایمن و پایدار، پیمانکاران و سازندگان نقش بسیار مهمی دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت حمایت فنی و مالی سازندگان از سوی دولت

ضرورت حمایت فنی و مالی سازندگان از سوی دولت