مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 آذر 1398 ساعت 13:152019-12-13اقتصادي

یازدهمین نمایشگاه صنعت نفت خوزستان افتتاح شد


یازدهمین نمایشگاه مشترک ساخت تجهیزات صنعت نفت و حفاری خوزستان امروز (22 آذرماه) با حضور معاون شرکت ملی نفت ایران در محل دائمی نمایشگاه های استان خوزستان در اهواز آغاز به کار کرد.

- ایسنا/خوزستان یازدهمین نمایشگاه مشترک ساخت تجهیزات صنعت نفت و حفاری خوزستان امروز (22 آذرماه) با حضور معاون شرکت ملی نفت ایران در محل دائمی نمایشگاه های استان خوزستان در اهواز آغاز به کار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرخ علیخانی معاون شرکت ملی نفت ایران، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان، احمد محمدی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، سید عبدالله موسوی مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران و شماری از مدیران ارشد صنعت نفت و فعالان صنایع نفت و حفاری در این نمایشگاه حضور داشتند.

260 شرکت فعال در عرصه ساخت قطعات و تجهیزات صنعت نفت و حفاری از استان های خوزستان، تهران، فارس، اصفهان، خراسان رضوی، مرکزی، آذربایجان شرقی، چهارمحال و بختیاری و کرمانشاه در این رویداد اقتصادی مشارکت دارند.

در این نمایشگاه برنامه های متعددی از جمله برگزاری نشست های تخصصی و رونمایی از قطعات و تجهیزات ساخت داخل پیش بینی و بستر لازم برای هم افزایی میان سازندگان و صنعتگران بخش خصوصی و شرکت های زیر مجموعه شرکت ملی نفت ایران فراهم شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یازدهمین نمایشگاه صنعت نفت خوزستان افتتاح شد

یازدهمین نمایشگاه صنعت نفت خوزستان افتتاح شد