مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 آذر 1398 ساعت 13:052019-12-13اقتصادي

توجه به اقتصاد دانش بنیان راه شکوفایی اقتصادکشور


صندوق نوآوری و شکوفایی کشور به شرکت هایی که محصول تجاری سازی شده تولید می کنند، تا سقف 50 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت می کند.

- ،مرکز فارس ،رییس پارک علم و فناوری فارس گفت:راه حل مشکلات هر جامعه ای مشورت گرفتن از دانشمندان، فرهیختگان و به ویژه فارغ التحصیلان جوان دانشگاهی است.

ذوالقدر ادامه داد: امروزه شرکت های دانش بنیانی که با تکیه بر دانش و اندیشه در حال کارآفرینی، ایجاد اشتغال، توسعه صادرات و ارزآوری هستند نیاز به حمایت همگان دارند و باید از نیروی فکری این کارآفرینان و فارغ التحصیلان جوان برای حل مشکلات اقتصادی استفاده کرد.

او با اشاره به اینکه رسالت پارک علم و فناوری استان فارس حمایت از فارغ التحصیلان دانشگاهی است، گفت: در پارک علم و فناوری، حمایت های مالی برای شرکت های نوپا تا سقف 91 میلیون تومان است که به شکل 20 میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه و تا سقف 71 میلیون تومان تسهیلات دیده محوری و تحقیقاتی و با سود یک تا یک و 2 دهم درصد پرداخت می شود.

رییس پارک علم و فناوری فارس، معافیت مالیاتی، استفاده از کارگاه ها و آزمایشگاه های پارک و استقرار و در اختیار گذاشتن فضا های اداری و کارگاهی را از دیگر مباحث حمایتی پارک علم و فناوری برشمرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به اقتصاد دانش بنیان راه شکوفایی اقتصادکشور

توجه به اقتصاد دانش بنیان راه شکوفایی اقتصادکشور