مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 آذر 1398 ساعت 12:352019-12-13اقتصادي

جلسه نهایی پذیرش شستا در بورس


شستا یک گام به عرضه در بازار سرمایه نزدیک تر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس روز شنبه جلسه پذیرش شستا در سازمان بورس و اوراق بهادار تهران برگزار می شود و مدیران شستا به سوالات و نکات مدنظر اعضای هیات پذیرش پاسخ می دهند.

به نظر می رسد پس از ماه ها پیگیری و تحویل درخواست اولیه شستا برای عرضه سهام، ارائه مستندات، امیدنامه و برنامه کسب و کار و تشکیل چند پیش جلسه با حضور مدیران ارشد سازمان بورس و بورس تهران، بالاخره روز شنبه جلسه نهایی پذیرش شستا در محل سازمان بورس و اوراق بهادار تهران برگزار می شود و همین امر نشان می دهد که این هلدینگ مهم اقتصادی کشور در یک سال اخیر تا چه حد از مطلوبیت و ظرفیت لازم برای حضور در بازار سرمایه برخوردار شده است.

محمد رضوانی فر مدیرعامل شستا، در همین ارتباط به خبرنگار ما گفت: با توجه به تاکیدات ویژه ریاست محترم جمهوری و پیگیری های وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی و البته همکاری مجدانه سازمان بورس و بورس تهران، به زودی بازار سرمایه شاهد عرضه سهام این مجموعه بزرگ اقتصادی خواهد بود.

وی با بیان اینکه مستندات لازم برای طرح در جلسه پذیرش و ارائه به اعضای هیات پذیرش آماده شده است، افزود: پس از پذیرش، وارد مراحل عملیاتی عرضه در بازار سهام می شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلسه نهایی پذیرش شستا در بورس

جلسه نهایی پذیرش شستا در بورس