مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 آذر 1398 ساعت 12:352019-12-13سياسي

افراد متعهد و متخصص برای مسئولیت ها به کار گرفته شوند


باید افراد متعهد و متخصص برای مسئولیت ها بکار گیری شوند چراکه افراد غیر متعهد و بی دین به مردم و منافع عمومی ضرر می زند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی ظهر جمعه در خطبه های نماز جمعه نهاوند بابیان اینکه خداوند اجر افراد صالح و ثابت قدم در راه خدا را می دهد، گفت: امروز این مهم شامل مردم ما هم خواهد شد چراکه در این 40 سال مردم ما در سختی ها و مشکلات، دفاع مقدس و فتنه های متمادی و الان هم مسئله گرانی ها؛ دشواری ها را تحمل کرده اند.

امام جمعه نهاوند با تأکید بر اینکه دشمنان ما کمر بستند تا انقلاب را ساقط کنند، گفت: مردم ما بیان رهبری را پذیرفتند و بار دیگر در حوادث اخیر موضع خود را در قبال دشمنان مشخص کردند.

وی تصریح کرد: امروز اجر مردم ما سربلندی و اقتدار ایران در برابر آمریکا است و ترس و ناتوانی آمریکا از مردم و مملکت ما به واسطه همین مهم است.

حجت الاسلام مغیثی گفت: دشمنان سعی دارند در کشورهای محور مقاومت فتنه و آشوب ایجاده کنند و ایران اسلامی را نوک این محور می دادند.

وی بابیان اینکه 40 سال است مردم ما علی رغم شیطنت های برخی افراد در داخل و ناخالصی های موجود؛ صبر و مقاومت از خود نشان داده اند، گفت: همین مهم منجر به پیروزی ایران درصحنه های مختلف شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افراد متعهد و متخصص برای مسئولیت ها به کار گرفته شوند

افراد متعهد و متخصص برای مسئولیت ها به کار گرفته شوند