مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 آذر 1398 ساعت 12:052019-12-13سياسي

نهادهای فرهنگی و تبلیغی وظایف خود را در بیداری جامعه انجام دهند


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: نهادهای فرهنگی و تبلیغی وظایف دینی و ملی خود را در بیدارسازی جامعه و جوانان انجام دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله محمدرضا ناصری در خطبه های این هفته نمازجمعه یزد با اشاره به اینکه دشمنان به امنیت این کشور چشم دوخته اند، اظهار داشت: دشمنان همواره در صدد وارد کردن ضربه به کشور و نظام هستند و برای تحقق اهداف خود، امنیت این کشور را نشانه گرفته اند.

وی عنوان کرد: استکبار جهانی تلاش دارد با خدشه دار کردن امنیت کشور، اساس نظام را تضعیف کند و این موضوع در حوادث اخیر به خوبی نمایان بود.

خطیب جمعه یزد بیان کرد: دشمنان ما همواره از روش های مختلف برای رسیدن به اهداف پلید خود استفاده کرده اند و در این میان برخی مزدوران آنها را در رسیدن به اهدافشان همراهی می کنند و تلاش می کنند با ترویج شایعه و تحلیل های بی اساس، روحیه نا امیدی را در جامعه ترویج دهند.

ناصری با اشاره به استفاده دشمن از ظرفیت فضای مجازی خاطرنشان کرد: دشمن با هره گیری از فضای مجازی و نشر برخی مسائل بی اساس به ویژه در بین جوانان به دنبال جدا کردن آنها از نظام و انقلاب اسلامی هستند.

وی تصریح کرد: در شرایط کنونی که دشمن تمام ابزارهای خود از جمله رسانه ها را در اختیار گرفته و در صدد جدایی جوانان از نظام و انقلاب و حاکمیت است، ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهادهای فرهنگی و تبلیغی وظایف خود را در بیداری جامعه انجام دهند

نهادهای فرهنگی و تبلیغی وظایف خود را در بیداری جامعه انجام دهند