مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 آذر 1398 ساعت 11:552019-12-13اقتصادي

دولت با جایگزین کردن CNG و LPG می توانست دو برابر سهمیه بندی بنزین درآمد کسب کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو عامری دبیر کل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی ایران در مراسم گرامیداشت روز دانشجو که به همت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد پرند برگزار شد، - دبیر کل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: دولت می توانست با جایگزین کردن گاز سی ان جی و ال پی جی سالانه 71 هزار میلیارد تومان یعنی بیش از دو برابر عایدی اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت درآمد کسب کند بدون اینکه هیچ مشکلی هم در کشور ایجاد شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو عامری دبیر کل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی ایران در مراسم گرامیداشت روز دانشجو که به همت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد پرند برگزار شد، گفت: در این چهل سال و به ویژه در این 6 سال اخیر خصوصا در ماجرای سهمیه بندی بنزین اگر دانشجویان به وظایف خود به خوبی عمل می کردند خیلی از مشکلات در کشور به وجود نمی آمد.

وی اعتماد بیش از حد به خارج و عدم اعتماد به نخبگان را از نقاط ضعف دولت عنوان کرد و افزود: هیچ دولتی به اندازه این دولت نسبت به کارشناسان و نخبگان بی تفاوت نبوده است به گونه ای که اکثر قرارداد ها همچون IPC، قرارداد پاریس وFATF اکثراً محرمانه بوده اند.

مثلاً آی سی پی که الگوی قرارداد های نفتی ما را تعیین می کرد در ابتدا کاملاً محرمانه بود، ولی بعد از این که این قرارداد 11 صف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت با جایگزین کردن CNG و LPG می توانست دو برابر سهمیه بندی بنزین درآمد کسب کند

دولت با جایگزین کردن CNG و LPG می توانست دو برابر سهمیه بندی بنزین درآمد کسب کند