مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 آذر 1398 ساعت 11:352019-12-13فرهنگي

اختصاص اعتبار 118 میلیاردی برای حمایت از حوزه های زیرساختی و رویدادی استان مرکزی


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از اختصاص 118 میلیارد تومان به منظور حمایت از حوزه های زیرساختی و رویدادی استان مرکزی بر اساس تفاهم نامه این وزارتخانه با استاندار مرکزی خبر داد.

- ایسنا/مرکزی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از اختصاص 118 میلیارد تومان به منظور حمایت از حوزه های زیرساختی و رویدادی استان مرکزی بر اساس تفاهم نامه این وزارتخانه با استاندار مرکزی خبر داد.

سید عباس صالحی در دیدار با اصحاب فرهنگ و هنر، فعالان قرآنی و جامعه کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان خمین، با بیان اینکه بسترسازی برای حرکت برنامه های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سطح شهرستان های کشور، یکی از ایده های مورد توجه این وزارت خانه بوده است، اظهار کرد: گفت و گوی بنده با اصحاب فرهنگ و هنر کشور بسیاری از برنامه ها و دغدغه های ما را روشن کرده است و بر همین اساس سعی داریم دغدغه های آنان را بشنویم و آنها را در فضای کاری خود بیشتر از پیش مورد توجه قرار دهیم.

صالحی از امضای تفاهم نامه همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با استانداری مرکزی با اعتباری بالغ بر 118 میلیارد تومان در زمینه حمایت از حوزه های زیرساختی و رویدادی استان خبر داد و افزود: امیدواریم بر اساس این تفاهم نامه در مدت دو سال آینده اتفاقات خوبی در استان مرکزی شکل بگیرد و بیش از گذشته به حمایت از فعالان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص اعتبار 118 میلیاردی برای حمایت از حوزه های زیرساختی و رویدادی استان مرکزی

اختصاص اعتبار 118 میلیاردی برای حمایت از حوزه های زیرساختی و رویدادی استان مرکزی