مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 آذر 1398 ساعت 11:102019-12-13سياسي

مجلسی انتخاب کنید که در راه رهبری و جهادی باشد


حال که مردم را بری انتخابات مجلس فراخوان می کنیم سعی کنیم مجلسی انتخاب کنیم که در راه رهبری و بصورت جهادی وارد شوند.

- اردستان- امام جمعه اردستان گفت: حال که مردم را بری انتخابات مجلس فراخوان می کنیم سعی کنیم مجلسی انتخاب کنیم که در راه رهبری و بصورت جهادی وارد شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه های نماز جمعه این هفته اردستان در مسجد موسی بن جعفر(ع) به مناسبت 27 آذر روز شهادت دکتر مفتح روز حوزه و دانشگاه اظهار داشت: شهید مفتح فردی بود که در هر دو حوزه تحصیلات داشت و تدریس می کرد و در واقع پلی بین این دو قشر بود.

وی افزود: فاصله ای در زمانهای گذشته بین حوزه و دانشگاه وجود داشت که از معجزات حضرت امام خمینی(ره) برداشتن این فاصله بود که پایه گذار به وجود آمدن انقلاب اسلامی هم شد.

امام جمعه اردستان با بیان اینکه فاصله میان این دو قشر اثر گذار به نام روز وحدت حوزه و دانشگاه نامگذاری شده است گفت: متاسفانه دشمن در حال حاضر بر طبل جدایی این دو قشر می کوبد که راه به جایی نخواهد برد و دانشجو و حوزه هردو در مسیر و هدف مشترکند که این روز را گرامی میداریم.

نظام مردم سالاری دینی توسط امام خمینی(ره) پایه گذاری شد وی ابراز داشت: نظام مردم سالاری دینی توسط امام خمینی (ره) با دید وسیع پایه گذاری شد، تا مردم نقش اساسی را در بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلسی انتخاب کنید که در راه رهبری و جهادی باشد

مجلسی انتخاب کنید که در راه رهبری و جهادی باشد