مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 آذر 1398 ساعت 11:052019-12-13سياسي

اهانت به هیچ قوم و فرهنگی در رسانه ملی پذیرفته نیست


امام جمعه اسالم حوزه و دانشگاه با اشاره به حواشی پیش آمده پیرامون سریال «وارش» و دلخوری و آزرده خاطر شدن مردم گیلان، گفت: اهانت به هیچ قوم و فرهنگی در جامعه و به خصوص در برنامه ها و سریال های رسانه ملی پذیرفته نیست.

- ایسنا/گیلان امام جمعه اسالم حوزه و دانشگاه با اشاره به حواشی پیش آمده پیرامون سریال وارش و دلخوری و آزرده خاطر شدن مردم گیلان، گفت: اهانت به هیچ قوم و فرهنگی در جامعه و به خصوص در برنامه ها و سریال های رسانه ملی پذیرفته نیست.

حجت الاسلام والمسلمین محمدجواد باقری ارومی در خطبه های نماز جمعه اسالم، در ادامه مباحث وظایف منتظران در دوران غیبت، به بیان آثار و برکات وجودی امام زمان (عج) در دوران غیبت و چگونگی بهره مندی منتظران از برکات وجودی ایشان پرداخت.

وی با گرامیداشت هفته پژوهش، تحقیق و مطالعه را بال پرواز علم و دانش دانست و گفت: پژوهش، کاربردی کردن علم و دانسته های بشری جهت ارائه آن به نسل های آینده است و علومی که امروز در اختیار ماست میراث سال ها تلاش عالمان و دانشمندان است که با تحقیق و پژوهش در علوم گوناگون نتیجه آن به دست ما رسیده است.

امام جمعه اسالم یاد و خاطره شهید آیت الله مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه را گرامی داشت و تصریح کرد: حوزه و دانشگاه دو نهاد مبارک و مرکز تولید و توسعه علم و دانش است لذا این دو ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهانت به هیچ قوم و فرهنگی در رسانه ملی پذیرفته نیست

اهانت به هیچ قوم و فرهنگی در رسانه ملی پذیرفته نیست