مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 آذر 1398 ساعت 11:002019-12-13سياسي

دشمن به دنبال تفرقه بین حوزه و دانشگاه است


امام جمعه اسفراین با اشاره به سالروز شهادت آیت الله مفتح گفت: دشمنان ایران اسلامی به ویژه استکبار جهانی و استعمار تلاش می کنند تا بین این حوزه و دانشگاه ایجاد تفرقه و تشتت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسفراین حجت الاسلام قدیر محمدیان در آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان اسفراین که با حضور نمازگزاران در میعادگاه عاشقان الله مسجد اعظم امام خمینی (ره) این شهرستان برگزار شد پس از توصیه خود و نمازگزاران به تقوی الهی با اشاره به مشکلات شهرستان و معدن آلبلاغ که در روزهای اخیر پنجمین قربانی را گرفته است اظهار کرد: هرچند که دادستان محترم شهرستان به عنوان مدعی العموم دادخواستی مبنی بر اجرا نشدن تصمیمات شورای تأمین ارائه کرده اما این موضوع بسیار دیر بازده بوده و روزبه روز به تعداد قربانیان این معدن اضافه می شود.

وی خطاب به مسؤولین استانی و شهرستان گفت: اگر نمی توانید مشکل معدن آلبلاغ اسفراین را حل کنید حداقل که می توانید یک غسالخانه در آنجا احداث کنید و افرادی که در آنجا جانشان را از دست می دهند را در همان جا دفن کنید.

امام جمعه اسفراین در بخش دیگری از سخنانش با گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدا به ویژه 27 آذرماه سالروز شهادت آیت الله مفتح روز وحدت حوزه و دانشگاه گفت: دانشگاه و حوزه این دو نهاد همزاد هم هستند که همچ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن به دنبال تفرقه بین حوزه و دانشگاه است

دشمن به دنبال تفرقه بین حوزه و دانشگاه است