مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 آذر 1398 ساعت 10:352019-12-13سياسي

7 هزار فعال قرآنی در کشور زیر پوشش بیمه قرار دارند


بیمه فعالان قرآنی 7 هزار نفر را زیرپوشش قرار داده که بیش از 1500 فعال قرآنی طی دو سال اخیر زیر پوشش بیمه قرار گرفته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، سید عباس صالحی ظهر امروز در دیدار با جامعه قرآنی و اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد در سالن همایش بیت امام خمینی (ره) شهرستان خمین اظهار داشت: امام راحل روح دمیده الهی در عصر معاصر بود و مردم خمین جسم و جان این روح را پرورش دادند.

وی افزود: امام راحل با روح قرآن محشور بود به گونه ای که شخصیت معنوی پیدا کرده بود و همین درک صحیح امام پشتوانه این نهضت عظیم بود.

صالحی تصریح کرد: خلاقیت هنری در دیوان امام راحل وجود دارد و به برکت امام مسیر هنر و امکان تجدید حیات در فضای ایران اسلامی مشخص شده است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان داشت: یکی از ایده ها و رویکردهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی طی دو سال گذشته، توجه به فضای استان ها و پیگیری دغدغه و پیشنهادات اصحاب فرهنگ و هنر است.

صالحی با اشاره به انعقاد تفاهم نامه با استانداری مرکزی گفت: در این تفاهم نامه 900 میلیارد ریال در حوزه زیرساختی، 27 میلیارد ریال در حوزه قرآنی، 22 میلیارد ریال در حوزه هنری و سینمایی، 15 میلیارد ریال در حوزه فرهنگی و ادبی و 17 میلیارد ریال در حوزه حمایت از هنرمندان لحاظ شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7 هزار فعال قرآنی در کشور زیر پوشش بیمه قرار دارند

7 هزار فعال قرآنی در کشور زیر پوشش بیمه قرار دارند