مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 آذر 1398 ساعت 09:302019-12-13بين الملل

عبدالله:مصالحه جدید در کار نیست؛ بدست گرفتن قدرت توسط غنی را تحمل نمی کنیم


رییس اجراییه افغانستان با بیان اینکه در این دور از انتخابات سازش و مصالحه در کار نیست، گفت: غنی برای کشور یک چالش بوده و موضوع این است که چگونگی وی را بدون اینکه به کشور لطمه بزند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سایت افغانستان خبرگزاری فارس، عبدالله عبدالله ریاست اجراییه افغانستان می گوید: در این دور از انتخابات سازش نمی کند و به مبارزه برای پیروزی ادامه خواهد داد.

  وی که با روزنامه نیویورک تایمز مصاحبه می کرد، افزود:  غنی برای کشور یک چالش بوده و موضوع این است که چگونگی وی را بدون اینکه به کشور لطمه بزند، از قدرت کنار گذاشته شود.

  3 ماه پس از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری افغانستان، فرآیند انتخابات به بن بست رسیده و مقامات افغانستان و غرب هشدار می دهند که این موضوع می تواند خطر بسیاری بزرگی برای ثبات در این کشور نسبت به انتخابات گذشته به وجود آورد.

  به نوشته نیویورک تایمز، عبدالله که برای کسب کرسی ریاست جمهوری کاندیدا شده، برای سومین بار با مقامات کمیسیون انتخابات به بن بست خورده است.

اما تفاوت در این دور با دفعات گذشته این است که دیپلمات های آمریکایی تمرکز خود را بروی مذاکره با طالبان گذاشته و اعلام کردند که قصدی برای مداخله در این دور از انتخابات ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عبدالله:مصالحه جدید در کار نیست؛ بدست گرفتن قدرت توسط غنی را تحمل نمی کنیم

عبدالله:مصالحه جدید در کار نیست؛ بدست گرفتن قدرت توسط غنی را تحمل نمی کنیم