مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 آذر 1398 ساعت 09:002019-12-13فرهنگي

رییس دیزنی : صحبت های اسکورسیزی زشت و ناعادلانه بود


«باب ایگر» رییس کمپانی دیزنی ضمن زشت و ناعادلانه خواندن صحبت های اسکورسیزی درباره فیلم های مارول، گفت: مشغول هماهنگی برای دیدار با این کارگردان 77 ساله است.

- باب ایگر رییس کمپانی دیزنی ضمن زشت و ناعادلانه خواندن صحبت های اسکورسیزی درباره فیلم های مارول، گفت: مشغول هماهنگی برای دیدار با این کارگردان 77 ساله است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از هالیوود ریپورتر، باب ایگر رییس کمپانی دیزنی که اخیرا از سوی مجله تایم به عنوان شخصیت تجاری سال معرفی شده بود صحبت های مارتین اسکورسیزی درباره فیلم های ابرقهرمانی استویو مارول دیزنی را زشت و زننده دانست و آنها را در قبال کسانی که در حال ساخت چنین فیلم هایی هستند ناعادلانه خواند.

رییس کمپانی دیزنی همچنین گفت: اگر مارتین سکورسیزی می خواهد در کارش ریسک هنری داشته باشد، امیدوارم این کار را با تمام قدرت انجام دهد اما این بدان معنی نیست که آنچه ما در حال انجامش هستیم هنر نیست.

او همچنین ادامه داد: نمایندگان من و اسکورسیزی مشغول هماهنگی برای ملاقات ما و صحبت در این باره هستند.

مارتین اسکورسیزی اولین بار در گفتگویی با مجله امپایر با انتقاد از دنیای سینمایی مارول و فیلم های ابرقهرمانی اظهار کرده بود: سینماها را فیلم های ابرقهرمانی تسخیر کرده اند و سالن های سینما به پارک های موضوعی (شهربازی) تبد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس دیزنی : صحبت های اسکورسیزی زشت و ناعادلانه بود

رییس دیزنی : صحبت های اسکورسیزی زشت و ناعادلانه بود