مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 آذر 1398 ساعت 08:402019-12-13اقتصادي

امضای هزار و 129تفاهم نامه سرمایه گذاری در خراسان رضوی


هزار و 129تفاهم نامه سرمایه گذاری در چهارچوب طرح مثلث توسعه اقتصادی در خراسان رضوی امضاشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی با اعلام این خبر گفت: این تعداد تفاهم نامه سرمایه گذاری به ارزش 128هزار میلیارد تومان امضا و ظرفیت ایجاد 163هزار شغل پیش بینی شده است.

علی رسولیان با بیان اینکه 200طرح دارای اولویت استان احصا شده است افزود: هم اکنون تراز تجاری خراسان رضوی امسال به 800میلیون دلار افزایش یافته است.

وی از کم بودن اختیارات مدیران بانک ها در استان انتقاد کرد و گفت: از بانک مرکزی انتظار است خط اعتباری ویژه برای طرح مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی خراسان رضوی اختصاص دهد زیرا با این اعتبار اشتغال خرد فراوان بویژه در مناطق روستایی ایجاد خواهد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی همچنین گفت:تا کنون 246 تسهیل گر در قالب طرح مثلث توسعه اقتصادی- فرهنگی آموزش های لازم را برای توان افزایی مردم در مناطق روستایی در دوره های ویژه این طرح فراگرفته اند که پیش از این تعداد تسهیلگران 100نفر بود.

علی رسولیان افزود: نقش تسهیل گران در آموزش و توان افزایی مردم و ایجاد بستر اقتصاد مردم محور که هدف اساسی سیاست های اقتصاد مقاومتی و کلید موفقیت در برابر تحریم ها است، اهمیت بسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای هزار و 129تفاهم نامه سرمایه گذاری در خراسان رضوی

امضای هزار و 129تفاهم نامه سرمایه گذاری در خراسان رضوی