مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 آذر 1398 ساعت 08:402019-12-13سياسي

مسئولین به جای سفر حج و کربلا، به داد مردم برسند


مسئولین کشور! خدا از شما حج واجب و حج عمره و کربلا و مشهد نمی خواهد، از شما می خواهد چون مسئول هستید به امانت وفادار باشید و به داد مردم برسید.

- امام جمعه موقت تهران گفت: مسئولین کشور! خدا از شما حج واجب و حج عمره و کربلا و مشهد نمی خواهد، از شما می خواهد چون مسئول هستید به امانت وفادار باشید و به داد مردم برسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله موحدی کرمانی در خطبه های این هفته نماز جمعه تهران اظهار کرد: برخی مسئولان می گویند به فلانی وقت ملاقات نمی دهم، جواب تلفن را نمی دهم، آن نامه را نمی خوانم، آیا خودتان را گم کرده اید؟ خیال کردید چون مسئولیتی دارید کسی هستید؟ وای بر کسی که فکر کند کسی است.

وی افزود: شاید مسئولان بگویند مشغله های ما زیاد است، خب نماینده ای مشخص کنید تا مردم بیایند و حرفشان را به این نماینده بزنند و آن نماینده مطالب را به شما منتقل کند.

ملاقات ندادن و جواب ندادن، مردم را ناراحت می کند.

امام جمعه موقت تهران گفت: آقایان باید یک نفر را مامور کنند تا در مسجد و حسینیه ای حضور یابد و مردم هم بیایند و کارها و مشکلاتشان را به او بگویند؛ چرا این کار انجام نمی گیرد؟ آیت الله موحدی کرمانی گفت: مسئولین کشور! خدا از شما حج واجب و حج عمره و کربلا و مشهد نمی خواهد، از شما می خواهد چون مسئول هستید به امانت وفادار باشید و به داد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولین به جای سفر حج و کربلا، به داد مردم برسند

مسئولین به جای سفر حج و کربلا، به داد مردم برسند