مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 آذر 1398 ساعت 22:452019-12-12بين الملل

وعده نیروی مسلح عراق برای برخورد با قتل دلخراش نوجوان


سخنگوی رسمی فرمانده کل نیروهای مسلح عراق تاکید کرد که با عوامل قتل فجیع نوجوان عراقی برخورد خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس،  سخنگوی رسمی فرمانده کل نیروهای مسلح عراق روز پنجشنبه گفت که به دنبال قتل فجیع نوجوان عراقی در میدان الوثبه در مرکز بغداد وقت آن رسیده که دولت حاکمیت خود را در میدان های اعتراضات اعمال کند.

خلف در اظهاراتی خبری با بیان اینکه نوجوان مقتول بر خلاف شایعات حتی یک گلوله هم به سمت معترضان شلیک نکرده بود، گفت: با قاتلان وی به شدت برخورد خواهد شد.

وی افزود:  قاتلان این نو جوان نزدیک منزل او شلوغ کرده بودند که او از آنها می خواهد از خانه او دور شوند، چون خانواده در خانه زندگی می کند که در جواب او، قاتلانش به سوی منزلش چند کوکتل مولوتوف پرتاب کردند و سپس به داخل خانه یورش بردند و اینقدر او را مورد ضرب وشتم قرار می دهند که بدنش سیاه می شود سپس او را به حد مرگ خفه می کنند و در میدان الوثبه آویزان می کنند.

خلف ادامه داد: جنایت وحشتناکی که در حق این نوجوان صورت گرفت بی مجازات نخواهد ماند و وقت آن رسیده که دولت حاکمیت و تسلط خود را بر میدان های اعتراضات اعمال کند.

وزارت کشور عراق هم اعلام کرد که اطلاعاتی کاملی را درباره عوامل حادثه الوثبه دریافت کرده است و  در روزهای آنی نیروهای امنیتی نقش بزرگ تر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده نیروی مسلح عراق برای برخورد با قتل دلخراش نوجوان

وعده نیروی مسلح عراق برای برخورد با قتل دلخراش نوجوان